№
р/б
|
Атқарылып жатқан шаралар
|
Саны
|
1.
|
Жүргізілген бақылау іс-шараларының саны, барлығы
оның ішінде:
|
|
1.1.
|
бақылау іс-шараларының бекітілген жылдық жоспарына сәйкес
|
|
1.2.
|
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы мониторингінің нәтижелері бойынша
|
|
2.
|
Бақылау іс-шаралары объектілерінің саны, барлығы,оның ішінде:
|
|
2.1.
|
жергілікті атқарушы органдар
|
|
2.2.
|
ведомстволық бағыныстағы ұйымдар
|
|
2.3.
|
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін жеке тұлғалар
|
|
2.4.
|
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін (мемлекеттік органдар немесе ведомстволық бағыныстағы ұйымдар болып табылмайтын) заңды тұлғалар
|
|
3.
|
Анықталған бұзушылықтардың саны, барлығы, оның ішінде:
|
|
3.1.
|
мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімінің бұзылу фактілері
|
|
3.2.
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделген құжаттардың толық топтамасы болмаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету фактілері
|
|
3.3.
|
Қазақстан Республикасының заңдарында көзделмеген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту фактілері
|
|
3.4.
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделмеген құжаттарды талап ету фактілері
|
|
3.5.
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы заңнаманың өзге де талаптарының бұзылу фактілері
|
|
4.
|
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтардың саны
|
|
5
|
Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны
|
|
6
|
Бақылау іс-шаралары барысында шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылуының саны
|
|
7
|
Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша қабылданған тәртіптік жазалардың саны, барлығы, олардың ішінде:
|
|
7.1.
|
ескерту
|
|
7.2.
|
сөгіс
|
|
7.3.
|
қатаң сөгіс
|
|
7.4.
|
қызметке толық сәйкес еместігі туралы ескерту
|
|
7.5.
|
лауазымды төмендету
|
|
7.6.
|
атқаратын лауазымынан босату
|
|
8.
|
Тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны, барлығы,
олардың ішінде:
|
|
8.1.
|
жергілікті атқарушы органдарының қызметкерлері
|
|
8.2.
|
ведомствоға бағынысты ұйымдардың қызметкерлері
|
|
8.3.
|
өзге адамдар
|
|
9.
|
Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша әзірленген ұсыныстардың саны, барлығы, олардың ішінде:
|
|
9.1.
|
орындалған
|
|
9.2.
|
орындалмаған
|
|
10.
|
Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, барлығы, оның ішінде:
|
|
10.1.
|
көрсетілетін қызметті берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) мерзімдерін бұзып көрсеткен қағаз түріндегі мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
10.2.
|
Мемлекеттік корпорация арқылы мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
10.3.
|
Электрондық түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
11.
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны – барлығы, оның ішінде:
|
|
11.1.
|
көрсетілетін қызметті беруші қағаз түрінде (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) көрсететін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
11.2.
|
Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны,барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
11.3.
|
электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
12.
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері:
|
|
12.1.
|
жеке тұлғалардан
|
|
12.2.
|
мемлекеттік органдардан
|
|
12.3.
|
заңды тұлғалардан
|
|
12.4.
|
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның тапсырмалары
|
|
12.5.
|
облыс әкімінен
|
|
12.6.
|
бұқаралық ақпарат құралдарынан
|
|
12.7.
|
басқа да көздерден
|
|
13.
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны, барлығы, оның ішінде:
|
|
13.1.
|
көрсетілетін қызметті берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетіндерді қоспағанда) көрсететін мемлекеттік қызметтердің қағаз түрінде саны
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
13.2.
|
Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
13.3
|
электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:
|
|
|
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы
|
|
14.
|
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушының бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтар саны
|
|
15.
|
Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны
|
|
16.
|
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша сұрақтар конференциялар, брифингтер, дөңгелек үстел, семинар-жиналыс өткізілді
|
5
|
17.
|
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша сұрақтар БАҚ мемлекеттік қызметкері мүшесінің шығуы
Барлығы (17=17.1+17.2+17.3):
|
6
|
17.1
|
теледидарға
|
|
17.2
|
радиоға
|
|
17.3
|
Басқ да баспасөз шығарылымы және газеттер
|
6
|
18.
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен адамдардың саны
|
2
|